Velkommen til Århus Motorbådklub (AMK) - Vejledning for nye medlemmer

Bliv en del af vores fællesskab For at blive medlem af AMK og nyde godt af vores faciliteter ved Århus Lystbådehavn, bedes du følge denne enkle vejledning.

Medlemskabstyper

• Skipper: Er du bådejer? Bliv skipper og få ret til en bådplads. Husk, der kan kun være én skipper per båd. Du skal gennemføre et kursus svarende til Duelighedsbeviset inden for det første år.
  • Gast: Ønsker du de samme rettigheder som en skipper uden at eje en båd? Bliv gast og tilknyt dig til en eksisterende båd i klubben.
  • Passivt medlem: Har du tidligere været skipper eller gast? Du kan fortsætte som passivt medlem ved at kontakte klubben.

Sådan bliver du medlem

For at blive medlem skal du først have stået på venteliste til en plads, når det er din tur på ventelisten, og du får tildelt en plads, så er du blevet medlem.

1. Opret en profil: For at komme på ventelisten og senere blive medlem skal du oprette en profil. Tryk ”Opret profil” og indtast personlige oplysninger. Det er vigtigt at du angiver de rigtige oplysninger omkring størrelsen på din båd, da dette vil have betydning for hvilken størrelse plads du kommer på venteliste til.

2. Tilmeld og betal: Vælg dit medlemskab (Venteliste eller Gast) og betal kontingentet online. Du vil modtage en kvittering via e-mail.

Bådplads

• Bådpladser tildeles årligt baseret på behov.
  • Lejen betales forud og skal være betalt senest 1. maj.
  • Ved tildeling af bådplads ændres medlemskabet til “Skipper”, og du er nu medlem af klubben

Priser og betaling

• Find aktuelle priser under “OM AMK” på vores hjemmeside.
  • Kontingentet dækker perioden fra 1. april til 31. marts det følgende år.
  • Indmeldelsesgebyr og kontingent betales ved indmeldelsen.

Forsikring og ansvar

• Som skipper skal du deltage i klubbens kollektive ansvarsforsikring.
  • Download og indsend forsikringsbegæringen fra vores hjemmeside.

Strøm og depositum

• Strøm afregnes årligt baseret på selvaflæsning.
  • Der skal anvendes et kabel med måler, som lånes af klubben
  • Indberet dit elforbrug senest 1. februar.

Udmeldelse

• Send en e-mail til kassereren for at udmelde dig.
  • Udmeldelse skal ske senest 1. marts for at ophøre ved kontingentårets udgang.

For yderligere information og detaljeret vejledning, besøg venligst vores hjemmeside eller kontakt os direkte. Vi glæder os til at byde dig velkommen ombord!