Pouls liste–Poul(bilag vedlagt)
Poul havde udarbejdet en lang liste med spørgsmål/forslag/ideer. Listen består af 39 punkter.
Kun punktnr. angives efterfølgende:
Pkt. 1: Er behandlet tidligere
Pkt. 2: Kasseren opkræver pladsleje
Pkt. 3: Angivelse af bådenes længde og bredde under medlemsprofil i Klubmodul ændres fra meter til cm.
Pkt. 4: Vi skal have medlemmerne til at opdatere deres medlemsprofiler i Klubmodul. Poul og Carsten udarbejder udkast til næste møde brev til medlemmerne, evt. vedhæftet vejledning for at fremme kvaliteten af opdateringen.
Pkt. 5: Peter fremskaffer Nets kundenummer, hvorefter betalingsautomat kan sættes op.
Pkt. 6: Der er planer om at modernisere bade- og toiletfaciliteter. Hans går i gang med nogle skitsemæssige overvejelser.
Pkt. 7: Der skal udarbejdes en tegning over AMK’s ”nye” havn. Hans går på sagen.
Pkt. 8: Nye QR koder ved broerne. Til det mangler der stadig oplysninger om det nye havneanlæg. Carsten er på sagen.
Pkt. 9: Hjemmesiden er blevet væsentlig bedre. Poul vil gerne have forslag og kommentarer fra øvrige bestyrelsesmedlemmer. Han arbejder videre med sagen.
Pkt. 10: Vi har en ”Fartøjsinspektør” som holder orden på ”Fartøjsstationen”. Fartøjsstationen består af bro- og kajanlæg med dertil hørende tekniske installationer samt klub medlemmernes både, Gæstesejler betaling og system til opkrævning heraf hører under kasseren.
Pkt. 11: Er behandlet under pkt. 5f
Pkt. 12: Plads bredden er fremover angivet som den frie afstand mellem pælene (ikke midt pæl – midt pæl).
Pkt. 13: De nye kaj- og brolængder skal efter færdiggørelse opmåles af kommunen i samarbejde med Carsten.
Pkt. 14: Er behandlet under pkt. 5c.
Pkt. 15: God ide med ”Påskefest” og forårsfornemmelser. Poul spørger Aktivitetsudvalget om ideen har nogen fremtid.
Så nåede bestyrelsen ikke længere med listen i denne omgang. Den gøres færdig på næste møde.
Eventuelt
Aktivitetsudvalget v.Lars havde overfor Hans rejst spørgsmålet om hvorvidt mad
weekend’erne kan afholdes under de herskende corona tilstande. Bestyrelsen vedtog foreløbig at aflyse weekend’erne i januar – og så se tiden an.
Daniel kontakter Aktivitetsudvalget og skriver efterfølgende ud til alle medlemmerne om beslutningen. Aktivitetsudvalget bør snarest kontakte ”Weekend holdene” for januar med oplysning herom.
Carsten spurgte om hvordan det går med afrapportering af el-forbrug.Peter spørges på næste møde. Der skal sendes en reminder ud inden 1. April.
Carsten rejste spørgsmålet om de fremtidige parkeringsregler.Tages op på næste møde.
Næste møde tirsdag den 1. Februar 2022.
Bemærk!
Efterfølgende er Peter Rasmussen via mail-forhandling blevet udpeget til medlem af SÅL’s materieludvalg. Bestyrelsen takker Peter for at han vil påtage sig dette ganske omfattende arbejde.