Klubmodul henter siden
Stiftelsesfest 2019
Tilmeldingsfrist er overskredet

Så nærmer tiden sig atter for årets stiftelsesfest – nr. 89 i rækken. I år vil festen blive holdt

23. november fra kl. 18 i klubhuset

I lighed med de tidligere år vil der blive serveret velkomstdrink samt en lækker menu, og der vil blive budt på øl, vand og vin.

I år vil der også være levende musik ved ”LP Band”

LP Band er en garvet duo med to rutinerede, alsidige musikere og underholdere. Bandet består af Peter Egsmark, vokal og guitar og Lars Borup, elbas og vokal. Mange kender dem fra deres mange år i det legendariske orkester Mac P’sens. I dag spiller de i mange forskellige sammenhænge bl.a. Men In Black og Irish 5. Repertoiret spænder vidt og er en blanding af pop, rock, country og folkemusik både på engelsk og dansk. Bandets styrke er, at de er gode til at fornemme stemningen i det enkelte arrangement og bruger det som afsæt for valg af musiknumre. Der er en nærmest ikke noget de to musikere ikke spiller til.

Bestyrelsen håber, at I har sat X i kalenderen, og vil deltage i dette festlige arrangement.

Pris for medlemmer: 200 kr. Pris for ikke medlemmer 400 kr.

De bedste hilsner

Bestyrelsen - AMK