Klubmodul henter siden
Pinsetur til Tunø
Tilmeldingsfrist er overskredet

Se pinse-solen danse på Tunø

Kunne det ikke være fedt med en fælles sejltur til Tunø i pinsen?.

Man ankommer til Tunø som man selv har lyst. Vi vil forsøge om det er muligt at ligge tæt ved hinanden i havnen.
Når vi ved hvem der tilmelder sig, forsøger vi at arrangere, så vi kan sejle derover fælles. "evt. i grupper de forskellige dage"

Formålet med turen er ægte AMK-hygge og lørdag d. 4. juni om aftenen, vil der blive tændt op i grillen, som Niels har lovet at holde til os :)
Vi medbringer hver især det vi vil grille og hvis vi ellers har for meget tilbehør til bøfferne, kan det jo sættes på det fælles bord.
Klubben giver en øl når vi alle mødes derovre lørdag.

NB: Arrangementet aflyses hvis vejrforholdene er for dårlige eller hvis der er for få tilmeldte!

Tilmelding skal ske på klubbens hjemmeside eller på sedlen som hænger i klubhuset.
Sidste tilmeldingsfrist er fredag d. 27. maj.

Hyggelige båd hilsener
Aktivitetsudvalget
Tilmeldte
10 /130